tisdag 26 augusti 2008

MAC & Clinique läppglans



Innan jag tar itu med den stora diskhögen så tänkte jag visa två läppglans jag har använt flitigt under sommaren. MAC's dazzleglass i färgen Love Alert och Clinique's glosswear i färgen Cabana Crush.
Åh dom är så fina. Love alert är propfylld med små glitterkorn och ger ett väldigt fint put åt mina läppar, Cabana crush är lite mer diskret, men ändå lika fin. Rosa med guldskimmer, skimret syns inte så mycket men ger en fin lyster. Till skillnad från Love Alert's vaniljdoft så smakar/doftar inte Cabana Crush något speciellt.
En kompis köpte dazzleglass åt mig i stockholm, och Cliniques beställde jag från Strawberrynet för ca 60kr! Ett fynd alltså :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har du testat den där cien badoljan ännu? :-)


www.beautyblogger.blogg.se

Frida sa...

Aja: nej inte i ett bad, men jag har prövat att smörja in mig med den och det gick jättebra, luktade mumma!

Anonym sa...

Oj,kunde man ha den till kroppen också? vad luktade den då?


Måste ha den :-)



www.beautyblogger.blogg.se

Anonym sa...

Min Love Alert är snart slut. Hahaha...

Anonym sa...

MAC ser nice ut!!
Men min nästa pryl från MAC blir Russian red vid tillfälle...

MVH
Jean

Anonym sa...

Jag älskar MAC´s gloss just för vaniljdoften, älskar vanilj..har just slevat i mig en halv skål vaniljsås för övrigt :P