torsdag 21 augusti 2008

Pret-ty tema v.34 - förvaring!



Jag älskar att titta på andras förvaringar!
Jag bor tillsammans med min pojkvän i en rätt så rymlig 1,5:a. Måste tyvärr dela med mig av badrumsskåpet mer och mer då även han har börjat bli intresserad av peelingar osv ;) Nåväl, den övre delen är hans som ni kanske ser, de andra två är mina! har långt ifrån all hudvård jag äger samlad här, bara det nödvändigaste.



Ovanpå skåpet står mina kroppsgrejjer och hårgrejjer, även där får jag inte placera hela samlingen, gissa om någon skulle bli galen :P




Duschutrymmet, schampon&balsam, hårinpackning, och annat kroppsgunk!





Tillsist, sminket! Har proppat ner lite av det hela i mina neccessärer(som jag f.ö är mästare på att samla) som får stå i garderoben tillsammans med en liten förvaringskorg där diverse åker ner. Jag har resten av sminket hemma, pigment, skuggor, penslar osv. Planen är att köpa en Jula väska så att jag kan ta med allt hit :) Bilderna är klickbara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart....känns nästan som om jag är hemma hos dig ;) hihi känner igen det där med att behöva dela med sig, ska visa sen hur man löser problemet hahaha

CrazyNails sa...

Härligt att få kolla in bland ditt gunk:) Varför måste man dela med sig? Har också det problemet.