fredag 10 oktober 2008

Alice & Sens




Verkligen efterlängtad, yes. Jag har länge spanat efter en duglig sjal, inga fransar, inte den färgen, inte så och inte så. Jag är väldigt kräsen med andra ord, men när jag såg denna på Modemecka så klickade det direkt! Tyvärr så var priset extremt och jag uteslöt den direkt, men jag fortsatte ändå att smygkika då och då. Så när de hade 50% på allt så kunde jag absolut inte motstå utan köpte en sjal för 800spänn. Det är fortfarande gräsligt mycket pengar för en sjal.. men åh jag kunde inte motstå. Nåja, nu är den min, bara min! jag ska använda den tills jag dör. Så mjuk, så fin, puss puss på min sjal!

4 kommentarer:

CrazyNails sa...

Grattis! Jag har för mig att du skrev om den på Pret-ty:)

Frida sa...

Crazynails: Ja det gjorde jag nog, i en tråd om sjalar! :) finally!

Anonym sa...

Åh, den ser ju helt underbar ut! Texturen på tyget, mönstret, färgerna, ja allt :D En investering kan man säga!

Anonym sa...

Waahh vilka härliga färger!