torsdag 2 oktober 2008

Nyshoppat!


Det har brunnit här i våran lilla stad, ett garage totalbrann och bilar och allt förstördes. Flera butiker som oturligt nog hade sitt stall ovanför/brevid garaget blev rökskadade, och har därför haft 50% rabatt på hela sortiment! Verkligen tråkigt för dem, men bra för mig om vi ska tänka så.. Lime är en liten salong här som har bl.a Bare Escentuals och Decléor i sortimentet, och 50% rea gör ju ganska mycket på deras priser! Tyvärr hittade jag inget som tilltalade mig, jag har redan det jag behöver. Men alla ögonskuggor från i.d såg onekligen lockande ut. Ska nog kika in imorrn igen och norpa en!
Nåväl detta fyndade jag iallafal. En fin borste och ett litet hårprodukts-resekit från Lanza. Ska ta med mig det när vi åker till Argentina i vinter. Borsten kostade 180kr och Lanzakitet 140kr. Delat på hälften blev det 160kr. Klockrent!

3 kommentarer:

CrazyNails sa...

Gillar verkligen Lanza blasamet! Vilket fynd:)

Frida sa...

CN: det låter ju bra, hoppas jag också gör det :>

ShopaholicNumberOne sa...

Exakt det Lanzakitet har jag med. Fick de grejerna PLUS allt som är i som full size produkter som "pris" för bästa läsarbrev till Plaza Kvinna en gång! :)