måndag 2 mars 2009

Imponerande insats, Bats


Jag var tvungen att köpa en ny deodorant innan Argentinaresan, och det var egentligen tänkt att jag skulle köppa Vichy's omtalade deo, men när jag stod där på apoteket drog snåltarmen åt. Så istället föll valet på Bats.
Jag utsatte alltså Bats för den utlimata prövningen på en gång: flygplansresor, ett evigt väntande på olika airports, och klimatförändring.
Jag var riktigt imponerad av Bats när vi var framme i Argentina efter ca 29timmars resande, han hade gjort ett kanonjobb! Han höll mina armhålor torra och doftfria nästan hela vägen. När vi kom fram till Buenos Aires så kände jag en viss fuktighet, men jag var inte så värst brydd med tanke på omständigheterna. Så, jag har bara beröm att ge till Bats, honom köper jag i fortsättningen!

1 kommentar:

Linda H sa...

Bats funkade inte alls på mig =( så pojkvännen fick den istället