tisdag 25 november 2008

DV premier



Erbjudandet från Damernas Värld kom i brevlådan igår! 4nr av Damernas Värld, ett makeup-paket från FACE Stockholm, och SATC-filmen för 79kr är ett grymt bra erbjudande! Dock kommer filmen och ett läppglans lite senare. Nåja, jag är nöjd, penseln kom lägligt. Eyelinern däremot vet jag inte riktigt om den är så mycket att hurra för.. första intrycket när man öppnar burken(som är av plast..) var inte så bra, men jag ska ge den en chans! Någon som testat eyelinern?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har testat både eylinern och penseln. Jag tycker båda verkar vara riktigt bra.

Anonym sa...

Tråkigt att den "smält" i burken och hamnat på sniskan... Min var fin, och superbra!

Anonym sa...

Den såg ju lite lustig ut i burken! Jag kan inte riktigt säga om den är bra eller inte än, har aldrig använt pensel förut men när jag väl fått till finessen så kanske jag upptäcker att den är väldigt bra! :)

A. sa...

jag är också jättenöjd med båda. fattar inte att jag inte har använt pensel förrän nu, den där andra sortens flytande eyeliner med inbyggd skumgummipensel är jättebesvärliga att hantera!

Beelzebub sa...

Den eyelinern har jag haft ett bra tag nu, den är dryg som sjutton men den smetar lätt. Nästan för lätt, speciellt nu när kylan börjat smyga sig på har den kladdat en del. Synd.