torsdag 21 augusti 2008

Budgetfynd!


Förra veckan åkte jag och familjen till Haparanda med ett mål i sikte, IKEA! Och när man ändå är i trakterna är det lika bra att åka över till Finland för att inhandla gott bröd och billig alkohol. Jag brukar även springa in på Lidl en sväng för att inhandla Cien nagellacksremover! Denna gång hittade jag en badolja med mandel ifrån samma märke.
Första sniffet och jag var fast! Den luktar helt underbart! Jag har inte testat den ännu, men det ska bli spännande att pröva. 28 svenska kr för 500ml, me like!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen...Har du en blogg?!
Lurade runt inne på forumet en sväng och såg att du skrivit om den!

Gratulerar får man väl säga då!
MVH
Jean

Frida sa...

Jean: tack så mycket! vi får se hur detta utvecklas :D

Badbomben sa...

Jag surfade hit då jag stalkade på Pretty och såg att du startat en egen blogg:) Ser lovande ut!

rustik charm sa...

Välkommen till bloggvärlden:)

Anonym sa...

Åååh frajda, så kul, välkommen till bloggvärlden!

Anonym sa...

Mmm mandel-doft....lovely!!