torsdag 21 augusti 2008

Pret-ty tema v.33 - sommarens bästa beautyköp!



Okej, jag är inte medlem i nätverket ännu men jag kanske kan få dela med mig iallafall? :)
Mitt bästa beautyrelaterade sommarköp är helt klart mitt color stick från Shiseido. Jag hade länge flirtat med den enda Shiseido-montern här i stan, och tänkte faktiskt lägga ner ca 400kr på ett krämrouge. Men när min hjälte Strawberrynet hade samma stick för ca 180kr var det inget snack om saken! Och som jag INTE ångrar mitt köp! Jag är totalkär i mitt "S2 Peach Flush"!
Bara hylsan är ju en saga för sig, lyxig, tung och praktisk! Stiftet glider på väldigt lätt och ger väldigt mycket med färg, men tonar man bara ut med fingrarna litegrann så smälter det in helt lovely. Kan även användas på läpparna!
Så, eh ja. Jag kommer fortfarande på mig själv ibland med att stå och smeka hylsan och väga den i handen.. hoppas ni inte tycker att jag är knäpp ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, urtjusig! Lär vara superfin på dig!

Anonym sa...

Den är såå snygg...;)

Anonym sa...

åh jag älskar cremerouge, hylsan ser verkligen ljuvlig ut och är innehållet detsamma så måste jag nog kolla in :o)