måndag 24 november 2008

Hårvård


Jag är dålig på att uppdatera nu, håller på för fulla muggar med körkortet(har äntligen fått tummmen ur röven).
Fick iallafall en trevlig överraskning idag, nytt schampo och balsam som jag beställt från lookfantastic! Favoritmärket inom hårvård är som ni kanske märker - Redken. Klart bäst på att vårda mitt färgade hår.
Kan lika gärna visa tvättrutinen när vi ändå pratar hår!

Ett bra schampo och balsam som bevarar färgen är viktigt för mig, det gör alltså Redkens Color Extend serie. En rejäl inpackning en gång i veckan gör håret mjukt och följsamt, och håret blir inte lika frissigt. Det fixar alltså Redken Heavy Cream, från All Soft serien. Proppad med avokadoolja, olivolja, proteiner, och aminosyror, yummy!
Sist men inte minst ett Leave-In som stärker delar av håret som är skadade. Luktar underbart och håret blir verkligen starkt och glansigt. Redken Anti-Snap från Extreme serien kirrar biffen!
Senare ikväll ska jag försöka slänga upp ett inlägg om mina stylingprodukter, håll utkik!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad betalade du i frakt för paketet från LookFantastic?

Frida sa...

Hej anonym! £3.20 gick frakten på, ca 40kr alltså. Billigt!

Anonym sa...

Supertack för det snabba svaret, får nog lägga en beställning hos dem. Ha det så bra! Gillar verkligen att läsa din sida.

Anonym sa...

Jag är jäkligt nyfiken på All Sft, men det blir aldrig av att man beställer....