söndag 8 mars 2009

L'Erbolario - Duschkräm Kaprifol


Duschkrämen/badskummet från L'Erbolario är redo för ett litet omdöme!

Jag har inget badkar tyvärr, så vi har bara dejtat i duschen. Duschkräm med kaprifol, ordet kaprifol får mig direkt att tänka "sommar, sommar och sol, havet och vinden och doft av kaprifol..". Härligt!
Den löddrar bra, och jag gillar doften väldigt mycket. När man bara doftar ur själva flaskan så luktar det väldigt starkt och blommigt, men i duschen blir det en mildare och fräsch doft.
Det står att duschkrämen ska respektera hudens naturliga PH-värde, vilket jag är lite osäker på om den gör, jag får ivarje fall ingen wow-vad-len-och-mjuk-jag-blev upplevelse, men i det stora hela är det en skön duschkäm. En fin present åt någon man känner eller åt sig själv.

L'Erbolarios produkter är inte testade på djur, och alla produkters säkerhet och effektivitet certifieras av kliniska tester.

2 kommentarer:

CrazyNails sa...

Jag köpte den som present till mig själv, helt ok men hade velat ha lite mer doft.

Frida sa...

jag har nästan blivit lite less på den, tycker numera att den luktar för starkt :P