tisdag 10 mars 2009

Nytt byte! MAC Mineralize


Mitt första rouge från MAC! MineraliZe Blush i färgen Love Joy. Bytte med en tjej på Pret-ty, mycket nöjd. Jag skulle köpa Mineralize rouge i Buenos Aires, men blev blåst på första försöket så då tappade jag helt lusten. MAC-expediten gav mig det jag pekade på, trodde jag (Mineralize Blush, i färgen Gentle), i en plomberad påse, senare märkte jag att hon gett mig färgen Merrily, alltså fel färg. Gick då tillbaka för att be om rätt färg, men då hade dem plockat bort Gentle visningsexet! Och dom låtsades inte fatta, utan sa typ att det var Merrily rouget jag hade pekat på! Dålig stil. Bad om pengarna tillbaka och gick.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad dåligt! =/ Även om du hade pekat på fel nyans så borde dom ha bytt utan ett ord eftersom det var plomberat...

Frida sa...

Jaa! Men jag pekade ju på rätt nyans, alltså Gentle som då fanns ute som visningsex, men då gav dom mig en annan nyans, och påstod senare att Gentle aldrig hade existerat för att dom hade plockat undan den. Sjukt!

Anonym sa...

Då var det kanske så att Gentle var slut och de hoppades att du inte skulle märka att du fått fel... öh?
Och sen så tog de bort visningsexet för att ingen annan skulle kunna be om det.
Väldigt konstigt iallafall, de ville kanske bara sälja och trodde att du inte skulle köpt något alls annars..
ASkitdåligt iallafall.

Frida sa...

Mia: ja det tror jag också, dom ville nog bara sälja, för dom försökte propsa på mig massa andra saker också som jag inte var intresserad utav.

Anonym sa...

Man va dassigt...fast tur att Pret-ty finns ;)

CrazyNails sa...

Låter helt vansinngt, vilken expedit!