torsdag 6 november 2008

Pret-ty tema v.45 - Allroundprodukter


Jag har varit riktig seg med dessa teman, lathet är väl ordet. Veckans tema är iallfall allroundprodukter, favoriter och användningsområden!
Jag är ingen allroundprodukt-människa, och de enda jag äger i allroundväg är Försvarets Hudsalva, Rosebud och så Aloe Vera - the miracle by nature. Eller nåt. Aloe Vera är helt enkelt bäst, funkar till allt! Till exempel: skön efter vaxning/rakning, motverkar uppkomsten av äckliga finnar, svalkar solbränd hud, fungerar ypperligt som ögonkräm, även bra för torr hy och hår. Så, mitt val är simpelt - Aloe Vera for the people! (nej jag är inte köpt)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aloe vera är en grym allroundprodukt, bäst är den på bränd hud tycker jag där den gör riktiga underverk!

Du är utmanad, förresten: http://purity.webblogg.se/2008/november/utmanad.html =)

Anonym sa...

Hello... du är utmanad :)